中東空姐獨遊記|Armenia 之 冒失事件

生活在大城市,疑心都會重一點,對於路上有陌生人走過來同你搭話,一定會諗到底依個人有咩企圖。上個月去完伊朗之後,就發現其實世界上仲有好多地方既人仲係好簡單同純樸。
今次黎到亞美尼亞(Armenia)都仲有咁既好人好事事件發生! 

今個旅程由於bid唔到dayoff既關係,只係得短短既兩日,於是我當然又chur爆咁兩日去兩個tour啦!對於生活在城市既我來講,想睇既野通常都唔係城市野!不過Yerevan作為一個前蘇聯國家既首都亦有著另一番味道!



Armenia 有名的 Khor Virap,在這可以遠望Armenia人的神山Ararat,可惜Ararat目前已在土耳其境內


第一日既tour識到個挪威弟弟,雖然係弟弟但由於佢細細個就同屋企人周遊列國,見識廣博,又鐘意自己一個人去旅行,所以大家諗法差不多,傾得好投契!(利申:純friend)第二晚我地又約埋一齊食飯,食到人地間餐廳要關門,我地就轉場飲下野繼續吹水!我地都覺得Armenia人都好純樸好簡單既人。坐左一陣,佢發現,佢留左個袋係之前間餐廳!而佢本護照就放左係個袋入面。
遊人以半行半爬的方式行上教堂的第二層。
附上挪威弟弟背面照一枚

之後我地又急急腳咁番去間餐廳睇下啦!點知侍應走晒,得番個唔多識講英文既叔叔,咁咁岩有個路人行過,咁我地就隨手問佢可唔可以幫手做翻譯,佢又肯喎!一輪翻譯之後既結論係個叔叔搵唔到已經收左工既侍應,唔知佢地如果執到的話放左去邊,所以就叫挪威弟弟聽朝再打比佢問。呀弟弟好擔心,唔係怕比人偷走佢本護照,而係因為最近既挪威領事館係莫斯科,姐係如果真係搵唔番,佢就係Armenia有排等!

之後我地就各自番hostel啦!零晨一時,Yerevan 街頭還未算冷清,我係個廣場度等巴士坐車去機場。等左冇耐就有兩個唔係好識英文既local過黎問我有咩要幫手,問我要去邊。我:我要去機場

佢地:夜晚冇巴士嫁喎!

我:我上網搵到話有嫁喎!


之後佢打左比個識講英文既朋友同我講,話佢地可以幫我搵的士去機場,3000蚊dram (hostel幫手叫的士要4000-6000 dram)

咁我唔想趕唔切去機場,而local又話冇車,咁好啦!點知佢見我有點猶豫就話2000dram就得啦!好啦咁,叫佢幫我搵車啦!

點知原來係佢車我去機場,一上左車我既危機感先番黎,妖,岩岩挪威弟弟先唔見左護照,依加我又上左陌生人既車!點算好?佢會唔會車我去其他地方嫁?!點算好點算好!點解我咁蠢!之後我就拎左google map出黎睇佢係咪開去機場果度啦!

好好彩佢係一個好人!佢真係開去機場!當我安全到達機場既時候,我對於自己懷疑佢係壞人感到有一絲絲內疚。可能人地見我一個女仔夜晚人生路不熟,所以先車我去機場,不過作為一個獨遊女性,有危機感係正常既!但如果同一件事發生係歐洲,可能我已經比人溶左或搶晒d錢啦,仲點會平過市價的士錢去到機場?


後記:之後挪威弟弟話比我知佢搵番佢本護照,可以繼續佢既旅程啦
中東空姐獨遊記|Armenia 之 冒失事件 中東空姐獨遊記|Armenia 之 冒失事件 Reviewed by Unknown on 清晨6:28 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.