小編去旅行|希臘雜談-聖托里尼/藍頂教堂/日落

去聖托里尼影藍頂教堂是常識吧!


好多人都介紹過呢個景點,但小編去到都要兜咗一大個圈先搵到,因為曾經有人分享沿海行就可以去到,但其實影相呢個位置並唔係海邊嚟架(資料搜集不足嘅後果)

影相嘅教堂係Agios Theodori Church,由Fira行去Oia嘅方向就係啦,喺地圖個位置好似海邊條路,少年你太年輕了!
其實要喺Santorini Palace 呢個位(去到會見到有車泊係附近),旁邊有條小斜路上去就係啦!所以係Google Map Search Santorini Palace係仲易搵到呢個影相位。

除咗呢個景點,小編覺得係沿海餐廳食飯已經係一大享受,當然涼涼地嘅日子都係揀間有落地玻璃嘅好。


世界級日落

仲有 Oia 入選世界級日落三甲(喺小編心目中)都係必去㗎喇!小島睇日落,最靚係見到太陽降落至一覽無遺嘅水平線,好似潛咗水一樣,則邊仲有彩霞,喺香港真係無乜邊度睇到(下白泥?)

雖然去旅行,好多國家都標榜一兩個地方睇日落好靚,但小編見過真係正嘅,除咗Oia外,仲有緬甸烏木橋。

話說回來,Oia嘅靚又多咗整個島大部份由白色小洞屋組成,又有藍洞教堂,成件事係異常之夾又浪漫。

無日落都咁靚,有日落嘅映襯真係會不禁挨住旁邊果個!好多人都會企係望向海,亦係望向Oia最篤篤,呢個方向睇日落。
網上亦好多人介紹要係 Oia Castle 碉堡欣賞日落,因為前方一望無際,你亦可借助碉堡企高啲,影出黎嘅相就唔會有人頭啦。

由於小編睇日落當日係由Fira行山去Oia,去到都好肚餓,所以我哋係餐廳度食住嘢享受呢個美景。

Pelekanos Restaurant - Bar 睇到嘅景,如果早點來到,坐到窗邊位就更加正。
我地坐係三層高嘅餐廳食飯,前面你都見到係有遮擋,影相就無咁完美,但想同情人/朋友有個舒服地方睇日落,不妨Book 間餐廳舒服咁睇,唔洗同人逼,好似小編咁住Fira嘅,就更加可以食埋飯先坐巴士返去Fira,直接返飯店,唔洗再去市中心搵食。

唔好問我呢碟咩名堂,我淨係記得啲橄欖油同埋我食完都唔多飽。
小編係聖托里尼坐過兩程巴士,一程係落船後去Fira,問人就搵到架巴士。第二程係Oia返Fira,當地巴士公司(https://www.ktel-santorini.gr/)網上班表寫20:00係尾班車,所以我地就好乘去排隊返Fira,都好多人等。再上網搵多啲資料,原來巴士公司會應因情況改動班表,winter同summer淡旺季營運時間有別,大家要留意下啦!

由聖島返雅典,我哋係一早六點幾坐飛機,係Fira去機場,的士大哥話其實唔會塞車,車程10-20分鐘到,唔洗咁早去到都得,因為真係冇乜人,機場好細的。上到機仲見到日出添呀!
朝早5點幾去到機場,counter未開,冇乜旅客


6點幾、7點先日出

小編去旅行|希臘雜談-聖托里尼/藍頂教堂/日落 小編去旅行|希臘雜談-聖托里尼/藍頂教堂/日落 Reviewed by What to Pack on 清晨7:00 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.