中東空姐|飛機餐的故事(二)



係費城回沙漠的航班,因下大雪的關係,checkin上到機的乘客比預訂人數少。本來滿艙的航班變為只有一半人數,嘩真係開心死我地!

美國機我地叫佢做超長版印度機,因為大部分都是印度或巴基斯坦乘客,但係依班機有一半都係東亞亞洲人,嘩咁易做,真係覺得上天真係對我地好好呀!

在登機的時候,有一個老婆婆引起左我既注意。佢係一個需要輪椅輔助的老婆婆,身穿南亞服裝,非常瘦小,行兩步路都震震下咁。

平日登機時候最想避開果d聲稱坐輪椅,但行路仲快過我,身體睇上去又強壯過我好多倍,中氣十足,然後好冇禮貌老奉咁要我幫佢放個肯定超過10kg既行李上去overhead bin既南亞人!但係見到依個獨自坐飛機既瘦弱老婆婆,我立刻9衝上前幫佢放行李。

好幾次送餐佢都好有禮貌同笑容,臨近降落的最後一次出餐服務,佢問我有冇d野食可以比佢帶走,再同佢傾落先知原來佢坐完依班13個鐘既飛機,仲要係機場等16個鐘,坐第二間航空公司既機去斯里蘭卡。我當然第一時間話比婆婆知我地公司一日有3-4班機去斯里蘭卡啦!(crew作為brand ambassador 當然要幫公司宣傳下啦)之後做完野,我就拎左好多之前service派唔晒既餅同朱古力比婆婆。然後婆婆臉上露出一個滿足既笑容。

我要講既唔係我有幾nice (我知我係😎),而係婆婆佢既一個笑容,已經係我工作既原動力!係服務性行業工作,雖然唔比人鬧已經好開心,但係真正既開心同滿足,係見到自己既付出換來客人由心而發既笑容,係比起每個月都可以去旅行開心!

所以有時做客人果陣,我都唔會吝嗇「唔該」、「多謝」同埋笑容。當然啦,唔係每班機每個月都會經歷咁既事,所以大部分時間我都係為可以去旅行而開心!

中東空姐|飛機餐的故事(二) 中東空姐|飛機餐的故事(二) Reviewed by Unknown on 凌晨4:38 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.