中東空姐|飛機餐的故事(一)



今日我要同大家講飛機餐的故事。素來飛機餐都係數人頭計,有幾多個客就比咁多個餐,當然啦,另外仲有crew meal,就係比crew食既餐,有時crew meal同乘客飛機餐係唔同菜單既,有時候乘客得唔到佢地想要既飛機餐,空服員就要比個crew meal比乘客以免比人投訴。

雖然有時d飛機餐真係好搶手,但一般來說平日都會有剩,可能係因為有乘客唔食或者上到機既乘客人數比預算的少。

好啦講完一大堆入正題啦!話說依兩個故事都係我係航班上八卦番黎既。

故事一:
話說有個crew搭上左個副機師,有一日個crew就上左去個副機師屋企啪啪啪。係未啪之前個crewd餓,就叫個KFC外賣黎食左先再大戰。等緊個外賣黎既時候,佢就諗住搵d野飲下。

一打開呀副機師個雪櫃,佢居然見到雪櫃入面有一大堆經濟艙既飛機餐!嘩,雖然話就話讀揸飛機好貴,學費有排還,但都唔使慳成咁呀?加上飛機餐好咸唔多健康,平時係飛機就話冇野可以食唯有焗住食姐,係屋企都係咁?然後,個crewd飛機餐嚇親,立即搵籍口走人,以後都唔見個副機師lu

故事二:
係一班前向Manchester 既航班上,經濟艙幾乎全部crew都係某國家既人(該國係我公司人數+勢力都好強大),講依個故事比我聽既就係唯一既西方人。

係飛機快要降落既時間,咁大家都忙於執野,忙完之後果堆同一個國家既crew就圍埋一齊,話你帶前菜、你帶水果、你帶正餐、你帶水、你帶零食,好啦到酒店一個鐘之後去邊個邊個間房開餐,之後再去sightseeing

下?我有冇聽錯?佢地講緊分工合作偷偷地帶飛機餐去酒店,自制飛機餐放題!平日係飛機仲食唔夠咩?慳家到咁我真係甘拜下風!最後個西方人crew仲話,果堆crew仲問佢要唔要join佢地個飛機餐放題直落sightseeing添!

本來覺得間公司有好多無謂既規矩,但係聽埋聽埋d故事就明白世事真係無奇不有!完全估唔到平日我為左醫肚先會食既千篇一律毫無新意既飛機餐,係其他crew眼中係人間美食.....

中東空姐|飛機餐的故事(一) 中東空姐|飛機餐的故事(一) Reviewed by Unknown on 清晨6:03 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.