中東空姐|親歷酒店鬧鬼小故事



見到有人話跟住空姐住酒店就一定冇錯!其他公司唔知啦,我公司既安排我地住既酒店有d都ok⋯但有時都幾差下,除左間房好濕、枕頭唔舒服、有床蝨、聽到隔離房啪啪啪、有非洲味之外,有時仲有果d野!

(以下內容膽小鬼勿看,如膽小又想睇,請搵多個人同你睇,聽講單數人數講e d野會多個人聽喔)

拿!雖然飛左兩年,但由於本人係果方面唔敏感,所以咁耐以黎只遇過一次疑似事件!話說果間酒店已經唔係第一次住,一直都冇咩問題。當時30幾個鐘冇訓,訓著左個幾鐘,突然半夢半醒咁聽到有個女人係我耳邊破口大罵(雖然聽唔明佢d話但係都feel到佢鬧緊我)!

我全身又郁唔到,但係太攰所以已經當時冇咩反應,以為自己發緊夢。後來隔左一陣清醒左個身又郁得番,先意識到果陣個感覺都幾真實,唔多似發夢!到第二日見番d crew,講起佢地都訓得唔係好舒服,有果d野,我再share埋我比鬼壓的故事,大家都覺得⋯真係有d野啊!

而我聽過最寒既公司酒店鬼故,係一個台灣crew話我知!

由於佢時不時都會感覺到或睇到,所以中招既機會都幾高!話說佢做果班機係非洲某渡假勝地,陽光與海灘,仲好難得有一日假添!佢間房有兩張床,佢是但訓左係其中一張。當佢滿心歡喜第一晚係酒店訓覺果陣,突然訓訓下唔係咁舒服醒左,然後佢見到有個亞洲女仔係佢床下底飄出黎,飄走左!

之後佢嚇到轉左去另外果張床訓。我問佢做咩唔換房呀,如果係我一定會換房!佢話佢唔想得罪果d野喎!佢換左床訓之後已經冇咁唔舒服,但係仲係頭暈眼花又發燒咁。所以一日假陽光與海灘全部都唔關佢事,結果佢係果間撞鬼酒店房休息同訓左果一日假,叫room service解決三餐。

到第三日要飛番沙漠,上左飛機先冇唔舒服同發燒咋!嘩我仲好記得當時同佢係做半夜濕9來回班,本來都幾眼訓,但聽到佢既故事之後成晚都唔恰眼訓囉!

作者:YING
駐中東空姐,最愛DAY OFF 歐洲獨遊!
中東空姐|親歷酒店鬧鬼小故事 中東空姐|親歷酒店鬧鬼小故事 Reviewed by Unknown on 凌晨1:22 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.