中東空姐|高加索小國Georgia 小遊記之一

中東除左去歐洲最遠都只係7個鐘之外,去好多地方都好近,如非洲埃及約旦伊朗等等。而我今次講既地方係Georgia 🇬🇪🇬🇪🇬🇪


Georgia?唔係係美國既一個州咩?Atlanta咪係果度囉!錯!我講既Georgia 係俄羅斯下面鄰近Armenia同土耳其既高加索小國Georgia!

依個國家既首都叫Tbilisi,出名既包括:
紅酒其中一個最早釀造紅酒既國家
高加索山脈瑞士出名滑雪,但曾經有瑞士人講過Georgia 滑雪仲正過瑞士!
教堂信奉東正教,好多教堂都好古老同出左好多聖人

我同Georgia 既緣份由岩岩飛果陣講起!話說我飛傭生涯第二班正式飛既航班就係Tbilisi,果陣對呢個地方好好奇就bid黎做,但冇諗過果陣係二月,凍到咩咁!我地要做既航線係DOH-GYD-TBS ,係Tbilisi 過一晚再飛番多hell。係GYD-TBS果轉機遇上好勁既氣流,原本諗住要出車做service,但企都企唔穩點做!

所以我地就坐左係jumpseatturbulence 過。我心諗唔係第二班機就遇到咁勁氣流咁唔好彩呀!突然同事叫我望出窗外,嘩!頂!好靚呀!係白雪雪延綿不絕既雪山呀!第一次係飛機上睇雪山真係好壯觀!果一刻我已經唔記得左有turbulence 係要驚,但菜鳥飛傭唔敢拎電話出黎影底佢,不過已經係我腦海留下好深印象,決定要自己黎多次去睇Georgia既雪山!









Tbilisi 比我既感覺係好共產好似以前既大陸!但亦都有現代既地方!佢地既文字係好古老的一種語言,第一眼其實我覺得同斯里蘭卡文好似,因為大家都係圓圓地,哈哈!之後layovercrew去食下飯飲下酒咁啦!隔離果枱公公婆婆食完走果陣仲送左佢地自己釀既酒比我地添!

第二次去Georgia 係咁岩我同我flatmate 一齊係聖誕都有off,所以就想一齊出去玩過聖誕!咁我就話得三日假就近近地去Georgia 啦!(呃點知原來Georgian Christmas 係一月七日,12月果個佢地係唔過嫁=P) 而係我地去之前,咁岩我係航班上遇到個俄羅斯大叔,吹吹下水講起我就要去Georgia ,佢話佢好鐘意又成日去Georgia,可以話我知去邊度玩同滑雪!

佢仲比我睇佢岩岩秋天去完影既秋景添!嘩!靚到呢!我一向對秋天秋景都有情意結,睇佢d相個景要紅有紅,要綠有綠,要黃有黃,睇完就決定左要下次去睇秋景!

之後係大叔幫助之下,我地去左Gudauri ,一個滑雪好出名既地方,離Tbilisi 兩個幾鐘既山頭。雪山真係百看不厭,同一個位置,日出日落好天有雲都有不同的景色!大叔仲幫我地搵埋滑雪教練同滑翔傘教練添!可惜既係天氣不似預期玩唔到滑翔傘!












滑雪教練係二十出頭的男仔,教完我地第一日果晚,由於大叔咁岩又去滑雪,所以我地係酒店一齊食飯吹下水!講講下先知原來呀教練係拎左好多次比賽冠軍!之後第二日我地就問呀教練啦,佢就有d怕丑咁講係拎左15次冠軍!嘩,搵佢黎教我地兩個會唔會有d大材小用哈哈!

可惜我地可以玩既時間太短啦,已經係時候落山坐飛機番多哈啦!教練同我地講出年要記得番黎學滑雪,仲交換左facebook添!從此我同我flatmate 得閒冇事做就會一齊J教練滑雪既片!比大家都J下先:



依篇叫做遊記之一就當然(希望咋)有下集啦,下集就講下Georgia既秋景~

作者:YING
駐中東空姐,最愛DAY OFF 歐洲獨遊!
中東空姐|高加索小國Georgia 小遊記之一 中東空姐|高加索小國Georgia 小遊記之一 Reviewed by Unknown on 晚上8:29 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.