小編去旅行|希臘雜談-治安/沒被偷但被非禮

出發去希臘前,睇過好多網上遊記,都叫旅客喺雅典旅遊區及地鐵要特別小心,因為雅典同其他歐洲城市一樣多小偷。

自2008金融海嘯以來,揭示希臘經濟不景,失業率達20%多,2010年希臘更宣布破產。誠然,從客觀因素來看,去希臘小心為上是應該的。



地鐵偷嘢?
綜合網上遊記,唔少人都係喺擠逼的地鐵不知不覺間被偷嘢。有時賊人亦會有特別嘅方法,有朋友分享過,係地鐵有老人聊佢講嘢,然後落車時都發現自己唔見嘢,有機會有同伴係附近接應。又或者係落車時有人特別讓你落先,然後係你後面偷嘢。

朝早無咩人坐,但正常時候去到monastiraki附近幾個站都好多人上車。


小編真心覺得自己係好彩的一群,暫時未喺外地試過被偷嘢。當然我亦唔會著得非常光鮮,亦唔係拎iPhone。會揹背囊同埋帶一個好多拉鏈格嘅斜咩袋仔。

個袋大果格唔易開。聽過朋友用索帶或用鎖扣起背包拉鏈。


小編個背囊就咁睇都覺得難開,我亦唔會將貴重嘢放係前面兩個拉鏈細袋,只會放垃圾。大果格可以係前面頂端打開,或者有側拉鏈,揹起咗個背囊時拉鏈位置靠近背部,有人拉開應該都會幾明顯,而且我將銀包放係背囊最低,個賊都幾難拎到。

所以我冇特別加扣或者索帶扣起拉鏈位。so far都無問題,當然係人多果陣我會將背囊揹係前面,求個安心。本身我亦都係小心嘅人,就算個袋係後面,我都會不停郁身郁勢,或者向後望。(疑心病)

不過有一晚坐地鐵返酒店期間,同朋友企咗係度,就冷不勝防地被一個貌似流浪漢嘅人捏咗一下臀部,嗚呀~由於佢係我後面,我唔確認係唔係佢,而係我尖叫一吓後,貌似非禮小編的流浪漢已經係度炸死,扮哂咳得好辛苦,所以到站我拿拿聲走咗。

女仔要好好保護財物之餘,都要留意有冇人不懷好意埋身呀!

黑人賣手繩?
喺 monastiraki,都會見到賣手繩嘅黑人。相信去歐洲嘅大家,都一定聽過佢地係法國巴黎聖心堂外都好多黑人,想將手繩綁到遊客手上,然後索取金錢。

喺希臘感覺佢地冇咁猖獗,有一晚同朋友係monastiraki戶外餐廳食晚飯,就被黑人搭訕,以周邊嘢黎開話題,講講下,到戲肉,就話送條手繩俾我朋友,不過,呢位黑人就無獅子開大口。佢綁完手繩後,就捉住朋友隻手畫十字架,話祝福佢。

然後叫我朋友隨意俾一樣佢,不限金錢的。即係自由定價?!最後俾咗幾歐佢。但過程我不停話NO.NO.NO!哈(無計,聽得太多騙案)

小編去旅行|希臘雜談-治安/沒被偷但被非禮 小編去旅行|希臘雜談-治安/沒被偷但被非禮 Reviewed by What to Pack on 凌晨3:38 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.