中東空姐|Georgia 小遊記之滑雪篇

作為係一間聲稱超過150個航點既公司工作,每日都飛唔同地方,dayoff又去玩,其實飛左一年已經飛到有點麻目,好似旅行就為左打卡去不同景點。所以係上年聖誕去完Gudauri 之後,我就決定左去旅行搵d野學下咁,為旅行添上另一層意義。所以就決定要學!滑!雪!

結果等左一年又淆淆地底要獨撚學滑雪,我終於係今年一月尾去左學啦!同唔到我flatmate一齊放假,所以我就一條柚去學,又唔想麻煩俄羅斯大叔,咁岩呀西伯利亞男生又唔係Gudauri,結果我最後就係冇人接應之下前往Gudauri!好有冒險既感覺!

由於唔知自己用自己一折既乞丐飛會唔會上唔到機,所以求其係網上面搵左private transport 黎接我去Gudauri 。司機係當地人,英文又講得唔錯,一邊介紹下景點咁又吹下水,大概三個鐘既車程好快就過去!冇諗過首都第一個購物商場會係十年前先落成!佢話georgia最近有好多改變,多左遊客去,老一輩的人怕會係唔好既改變,失去georgia既傳統!

而一直都覺得依個國家個個人都係好虔誠的東正教徒,而依位司機就話其實有10%既人係信回教,佢自己算係無神論者,尊重宗教信仰,並覺得佛教更加好!講下滑雪講下宗教又講下歷史,我話你講到自己冇咩點受過教育,但知道既野都幾多!

佢話其實佢之前讀讀下大學就因為覺得自己唔適合退左學,之後去左做兩年monk,覺得搵到自己想要既答案,之後就做private transport/tour既生意;知道咁多Georgia 歷史都係因為工作需要而不斷學習。佢仲話頭果兩年做tour工作既時候,英文唔好遊客問佢問題又唔識答,所以都係亂咁up,但係遊客好單純又會當真喎!不過佢話依加唔會咁做啦,會自己做好功課!

如果睇書可以增進知識,咁旅行遇到不同的人就是第一身了解到其他國家不同人不同的故事,這亦都係旅行的美妙同吸引之處。

第二日一起身就聯絡上次既滑雪教練,點知佢話佢要搞個比賽,三日都唔得閒,就介紹左佢個朋友教我。我係約定時間遲左5分鐘到,去到搵唔到佢個朋友,我心諗得我一個亞洲人樣好容易認姐,之後打比上次既教練,佢話佢朋友已經到左,叫我留意一下有鬚既人,周圍問下人咁。點知最後去問埋警察都搵唔到。後來有個人走過黎同我講話果位教練番左屋企,將我交左比佢教。聽到之後,除左無奈亦是無奈!!是但啦都係學滑雪姐!結果我4日都跟住依位教練學滑雪啦!

Perfect weather之🇬🇪Gudauri日常:
無敵雪山景+右手邊有free ride ski n snowboard 比賽睇+skiing

依個教練得23歲,點解全部教練都係咁後生既!英文唔算好好,但教滑雪都唔錯,幾take care我!而我flatmate早我幾日去搵上次教練個朋友教,佢話佢跌倒又唔扶佢又收貴左。我都算幾好彩搵到個唔錯既教練!後來最尾果日要轉酒店,佢仲幫我搵酒店同車我去機場添!

我好奇問佢咁你冬天就教滑雪,咁你夏天做咩工呢?佢話佢會車人由Tbilisi 去gudauri或kazebgi ,冬天教滑雪冇dayoff日日都要開工。所以雖然佢好想同我傾計,但好多時都唔知d詞語英文點講要用Google translate,佢話要等佢夏天得閒果陣先有時間學英文,仲約定我下年去搵佢會同佢傾到計,哈哈!我都希望下年可以再去我美麗的雪山,可惜既係辭職之後,香港同georgia就距離十幾個鐘既飛行時間啦,唔知幾時先會有機會再去啦!


坐緊纜車上山,景色超美!一日ski pass大概120蚊港幣,可無限次乘坐,坐上去睇風景都抵!


滑雪場level分為綠、藍、紅、黑。綠色線係最低級,黑色係最難。運動白痴既我學左4日,已經滑緊藍色啦!希望下次去仲記得點滑啦!


最後一日佢帶左我上滑雪場最高既雪山(3500米)影相,影完之後要趕尾班纜車落去,因為係黑色我完全冇能力滑到,結果呀教練就拎住我既滑雪裝備滑落去等我!嘩係高空望住佢滑雪,真係好型!唔知我要幾時先可以滑到好似佢咁呢哈哈!



3500米山上的風景



中東空姐|Georgia 小遊記之滑雪篇 中東空姐|Georgia 小遊記之滑雪篇 Reviewed by Unknown on 清晨6:30 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.