中東空姐|飛機餐的故事之三


Crew既飛機餐叫做crew meal,而食crew meal就有另一層意義。唔知係咪依份工太簡單,大家除左番工,就係食訓玩,所以太無聊,得閒要搵d野搞下!

 Crew meal來自世界各地,有泰國菜菲律賓菜日本菜歐洲菜拉美菜等等任君選擇!由於每一程機都同唔同crew飛,所以有時候我覺得每程機都老作一d自己既野,都跟本冇人會知!所以cheating真係好容易! 我有聽過有兩個本來唔識既crew傾傾下計,發現左原來佢地既所謂男朋友,原來係同一個人黎!

亦有聽過,有班機既機師同副機師,佢地又傾傾下計發現原來個女朋友係同一個人,之後⋯聽說⋯個女仔既下場慘絕人寰⋯ 我亦都遇過d同事,我諗佢地黎番工既目的,就係食盡全世界不同菜式既crew meal,仲好樂意同人分享佢食野既經驗!雖然聽唔少,但始終無法理解到咁既行為。 話說係一年多前既一次training,係需要空姐空少坐底同機頭佬一齊上堂。而同我同一組既加拿大機長,佢一坐底就不停講野,多野講到大家都唔想理佢。

之後落堂我要去整電話,就冇同其他crew一齊坐公司車番屋企,自己去截的士。而依個口水佬機頭佬就見到我截車,就話車我去,而我又突然冇咩危機感咁就上左車!之後我就開始十級後悔⋯⋯⋯

佢開始讚我smoking hot,呃,其實今日難得冇人check我有冇化妝,我真係頭都冇梳,起身刷牙就出門口,咁你都覺得我hot,咁我真係冇野講!然後佢就開始講佢d囡囡既故事!佢話之前公司仲有飛越南定唔知邊個東南亞國家果陣,佢係果邊有頭家。

而所謂既家,係指佢買左定唔知租左間屋,入面住左三名年輕女子,佢就個個月都飛過去寵幸佢地啦,聽上黎係咪好似古代皇帝咁!我聽到既第一個反應係x你老母唔x係呀?你唔係想approach 我既咩,做咩要同我講你d淫亂故仔?

當然我仲坐緊佢車,就扮下想聽佢講故仔啦!我問佢:下!佢地住埋一齊唔會呷醋既咩?佢就話:佢地好似姐妹咁感情好好!有時我過去搵佢地都唔一定要搞野,一齊訓下教咁啦,不過自從冇得飛過去之後,我都冇去搵佢地啦!

嘩我真係大開眼戒!之後等燈果陣,佢仲比佢d囡囡既相我睇添。到底個故事既真實性有幾高我唔知啦,但係作為一個識左幾個鐘既陌生人黎講,佢都算幾好人,幫我搵到幾難搵既整電話舖頭,陪我等仲諗住車埋我番屋企!

咁我當然搵藉口自己走唔使佢車啦!比佢知道我住邊仲得了既?!臨走果陣,佢自己仲爆左句,頭先班同事見你上我車,都應該諗佢仲咩咁睇唔開上果個機師車。嘩原來你都有自知自明嫁?之後又讚多我一次smoking hot,此時我那雙眼已經反到唔識落番黎。

遇到個咁既奇葩,都算係crew meal故事既經典!
中東空姐|飛機餐的故事之三 中東空姐|飛機餐的故事之三 Reviewed by Unknown on 清晨5:51 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.