中東空姐獨遊記|高加索小國Georgia 小遊記之二

第二次去Georgia 就係9月尾近秋天的時候。今次俄羅斯大叔又咁岩要去Georgia 做野,所以就同(帶)我去睇秋景!雖然佢話佢都想去睇秋景,但其實我覺得有一半係佢係怕我一個人語言不通所以就同埋我去!

由於我係半夜到,所以先到Tbilisi 隔離既一個小鎮住!個鎮叫Mtskheta,係以前Georgia 既首都,有一個好有名的教堂!比起Tbilisi, Mtskheta比較清幽同冇咁共產。

第二日訓醒就去行左一轉個好出名既教堂,好虔誠既大叔仲搵到個人用英文講解帶我行一圈個教堂。Well去左咁多歐洲既教堂都係第一次聽人講解!原來耶穌死果陣著果件衫係埋係教堂下面,仲有少部份耶穌釘十字架既木,耶穌個妹都埋係依個教堂下面。

嘩!咁把砲?冇錯!所以如果去唔到耶路撒冷朝聖的話,相傳只要去依個教堂三次都有一樣效果。個教堂仲供奉左好多聖人,亦都因為係georgian心目中咁神聖,所以好多人黎依個教堂結婚!聽完講解咁岩有bb要受浸,所以就睇左陣個儀式。對於唔係天主教徒同基督徒既我黎講都幾新鮮!








之後就去Gudauri 進發啦!




好可惜既係雖然係山區但天氣仲係有d熱,所以仲未有秋景睇!山區天氣變化多端,突然落大雨,好彩已經到左酒店!酒店叫做Rooms hotel,Georgia 好有名的酒店。因工作關係成日住酒店,但係依間酒店應該係我住過既Top3! 唔單止有大大個5千米高Kazebgi 既雪山景,間房同酒店既設計都好正!


第二日一早見到晴天就起身落去睇雪山啦!柔和既光線照射係雪山上,加上移動得好快既雲,再加上酒店播緊Adele 既Love song,構成一幅好短暫但係已經係我腦海難以忘記的畫面。雪山景每時每刻因雲層的移動同埋光線不同,都有不同既景色,真係好治癒😌






等到今日既司機黎到之後,就開始搵秋景睇啦!司機係一個來自西伯利亞既男生,佢之前係玩開跳傘但因為一些原因佢轉左玩paragliding,Gudauri 住左五年,得閒飛下滑下雪咁!聽到我好羨慕!由於依個山頭凍少少同埋落雨降溫,睇到秋景啦😍








高加索山脈都係因為火山活動形成,所以有一些係火山自然景觀。








同戰鬥民族去探索大自然,車子過了一條小溪之後當時已經晚上8點。大叔說要在這美景喝熱茶,然後拿出gas同煲出來燒水,說要用中國傳統沖茶方法

然後拿出小小的萬用刀來搞動茶葉並說這是用來對付熊的!我說刀那麼小怎樣可以擊退熊?大叔說熊會覺得這個人用這麼小的刀對付我這個人一定很好打!(好特別既邏輯)然後西伯利亞男生說,熊應該會指著你笑怎麼刀那麼小的!唔,這就是戰鬥民族的gag嗎?






之後車再往前行多陣,發現冇咩睇就原路折返。番到去同一個飲茶位,大叔又話停係度飲下茶!一打開車門,就見到好多牛(定羊?),原來係牧羊人趕牛!然後抬頭望向天空,睇到好多星星,之後西伯利亞男生把車頭燈關上,嘩,原來係銀河黎嫁!估唔到黎睇秋景點知仲比我睇到銀河!

大叔好驚訝我從來沒有睇過銀河,兩位戰鬥民族仲係度介紹依個係咩星果個係咩星添!西伯利亞男生話平時好天的話佢係屋企就睇到銀河,七八月仲睇到流星添!嫉妒死我啦!此時遠處閃下閃下咁,原來係閃電。遠方有閃電,上空就係銀河,對於我這個城市人來說係一個好奇妙的景色!






第二日就要離開georgia啦,每一次都好唔想走,但係離開係為左回來,所以冇錯,係會有part 3講下學滑雪!

作者:YING
駐中東空姐,最愛DAY OFF 歐洲獨遊!

中東空姐獨遊記|高加索小國Georgia 小遊記之二 中東空姐獨遊記|高加索小國Georgia 小遊記之二 Reviewed by Unknown on 下午6:25 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.