中東空姐|多哈轉機有咩好玩?

近來番工多左好多人問我多hell有咩玩,原來係因為放寬左visa free,好多不同國家,包括香港都可以免費停留30日!

我平日放假係多hell通常會做既野係:訓覺、去超市同煲劇!但係今日就等我依個獨到爆、係度住左兩年既人,介紹下如果你咁不幸簡左係多hell轉機有咩玩啦!(絕對歡迎各位帶D香港食物過黎探我,只要唔係豬肉同酒就得啦!)

Souq 
Souq係一個政府支助本地人開既市集。好似個market咁有餐廳、shishacafe、中東神燈、手信咁上下。仲有條寵物街好似旺角金魚街咁賣下金魚雀仔咁啦,得閒仲有d show睇下咁,仲有近距離睇下駱駝咁啦。Souq距離機場25分鐘車程(唔塞車的話),如果停留時間短又想睇下多哈係點,souq係幾好既選擇!


Islamic of Art Museum 
好現代化設計既博物館,有時周末會有交響樂團係度演出,都幾多有品味既expats去睇嫁!而museum本身…帶頭盔先…我係未入過去睇,但之前搵個下入面有隻金雀咁既野係鎮館之寶!次次睇人去完post相都係影下博物館既外觀咁啦,可能外面吸引過里面掛!博物館行過少少有得坐船出去睇番多哈既景色,同埋去banana island,一個resort咁既島。



Karata  文化村
其實我一直都想去,但係太遠坐的士過去有點貴!所以一直都冇去!睇相都幾吸引,幾有伊斯蘭風!


The Pearl
其實有少少似杜拜果個Palm tree island,都係人工島,好多expat住既地方(呃唔係我依d廉價飛傭可以住到既地方)。我最近先第一次去,同樣因為坐的士去實在太貴啦!

但係果度真係多hell既仙境呀!感覺塵少好多,印度人少好多(成日我都話多hell係印度殖民地),環境就好似discovery bay咁啦,加埋中東既建築!隔離仲新開左假威尼斯住宅區,本人感覺仲靚過真威尼斯,因為真係好新好colourful!




Desert Safari Tour
黎到沙漠就一定要黎沙漠睇下啦!多哈既沙漠同杜拜唔同既係,多哈沙漠近海邊。一日有三個時段既tour,分別係早午晚。下午tour可以睇埋日落,夜晚tour可以睇星星。

個司機開住車衝落d沙度真係好正好似玩緊機動遊戲咁!每個tour可能因應司機都有少少唔同,我上次去果個係去inland sea為終點既。而我朋友去果個就帶埋佢地去本地人係沙漠住既屋參觀下咁!基本上個tour大約600riyals per car,大概4-5個鐘,包括pickupdrop off ,都幾方便!



仲可以比20蚊騎駱駝


Inland Sea D水都好清下

依個就係我地個司機

hell比較有趣d既景點就係依幾個,基本上要去晒兩日都搞掂!最後講下d基本資料先:

錢:
本地貨幣叫Qatar riyals ,大概1riyals等於2.1港幣,riyals同美元掛勾,所以可以帶美金黎換

交通:
多哈既地鐵仲起緊,所以我地出入都要坐的士。的士都有兩種:Karwa , private taxikarwaTiffany blue色的的士,係official taxi,司機係要按里數黎收錢既,但係佢地手車真係好差,我成日都暈車,仲成日扮唔識路,由機場出入黎要收25蚊稅添!

所以我好耐都冇坐啦。private taxilimousine 先叫合法private taxi,比karwa貴少少但舒服d司機唔會扮唔識路。而我通常係多哈都會用uber,一黎價位係limousine karwa之間但有limousine 既舒服,出入機場唔使比稅,仲時不時有promotion code! 多哈早上同下午番工放工時間都會塞車,所以大家要趕飛機就預多少少時間啦!

此外仲有巴士,但係多數係印度巴基斯坦外勞坐既,不過有條777巴士線由機場去pearl都幾安全可以坐既

天氣:
Georgian 話係佢地既宗教黎講50度係地獄,而多hell既夏天就真係hell黎嫁!所以如果夏天黎轉機都係留係機場把啦!夏天通常係4-10月,冬天就15-20度。今年個冬天都幾唔凍,前兩日日頭已經27度,過幾日dayoff已經可以去游水啦!

飲食:
主要係中東或印度餐廳,而每年5-6月會係佢地既齋戒月,係有日頭果陣都唔可以係公眾地方飲食,唔可以係街邊行邊食!



中東空姐|多哈轉機有咩好玩? 中東空姐|多哈轉機有咩好玩? Reviewed by Unknown on 下午4:56 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.