中東空姐獨遊記|Granada 阿拉伯風的西班牙城市

冬天去歐洲除左睇雪有咩做?如果你係怕凍而且又咁岩冬天有假想去歐洲,以下依個地方就岩晒你啦!就係西班牙南部既Granada! 雖然冬天可能都會低到十度,但係地中海氣候加上比香港乾,一出太陽就覺得好溫暖!我去既時候係5月中,但係就已經熱到出晒汗,7月8月係40幾度高溫,所以最佳時候係冬天去啦!

Granada位於Nevada山脈之下,最出名既係列入世界遺產既Alhambra阿爾罕布拉宮,曾經係Iberia半島摩爾皇朝既首都,所以會有好多阿拉伯建築。成個城市話大唔大話細唔細,斜坡又多,唔怕行者如我就可以一日行晒成個城市!
抬頭望上去古代市集的門口,發現特色阿拉伯建築

好多世紀前既交易市集,個井個walking tour導遊話有D特別,但飛傭飛得多記性唔好,已經唔記得左有咩咁特別


 
歐洲到處都有人係街頭表演這種樂噐,配上阿拉伯建築,感覺喚然一新

成個舊城都充滿古典既阿拉伯式風格,好似身處係電影入面咁!Base係中東既我黎到咁阿拉伯風既市集,突然覺得Granada比中東更中東,有一種去中東旅行既感覺!
中東既市集叫Souq,因為係西班牙,我就叫依度做Spainsh Souq,成條街都係賣中東特式既碗、神燈、餐廳、水煙等。行walking tour時我問導遊,條街係咪係摩爾時期已經有,佢話條街係北非既移民搞出黎既,而且之前摩爾人比西班牙天主教趕走的時候,所有既伊斯蘭教徒都被趕走或被迫改信天主教,你係街上見到戴頭巾的都是北非移民。繼續往上行就去左一大堆係山坡上起既白色房,地中海風之餘又有阿拉伯特色!呃,可能你唔明我講咩,睇相啦!

 


第二日就去Alhambra啦!由於係世界文化遺產,太多人慕名而來加上要保護古遺,每日都有限人數入去參觀,而我由於太遲做功課,唔知要提早最少兩個星期係官網訂門票,好彩係我好努力咁搵網上資料之下,搵到好幾個方法!

方法一,早上8點係售票處排隊買飛,每日一開門都有少量門票比人Last minutes入去參觀,由於唔可以100%確定買到飛入去參觀到,所以我冇咁做到!

方法二係send email問hostel/hotel,有D hostel/hotel都會預留門票比入住客人,但唔係每間都會有咁既服務,我太Last minute所以怕問左但覆唔切,所以最後我用左第三個方法!

方法三係買Granada Card,可以網上訂完去tourist centre拎,或直接去tourist centre買,費用係39.5歐,貴係貴D但除左宮殿仲有好幾個博物館可以參觀,同堆可免費使用市內交通,所以如果唔只去宮殿去埋其他景點其實幾抵既,可惜我冇咁既時間!買左Granada card再預約埋Nasrid Palaces參觀時間,咁就搞掂!
成個Alhambra有三個部份,分別係花園、Alcazaba同Nasrid Palaces

 


花園除左有花花草草好似歐洲既王宮花園之外,仲有阿拉伯特色水池。唔,我都知我介紹得好好嫁啦,因為我對個花園真係冇咩興趣,遊花園只係為左等夠鐘去參觀Nasrid Palaces咋!之後就行到Alcazaba:
















阿拉伯的建築都是用上幾何圖案,是因為他們視人像或動物的畫像為偶像崇拜。雖然Based在中東每天都會看到以幾何圖案作裝飾的建築,但是還會為Alhambra的典雅感到驚訝!好像穿越時空回到古代!

之後就到城堡區,可以看到Granada全景。我本以為那綠紅的是葡萄牙旗,後來先知道係Granada旗,唔係我太思鄉,而係真的太像啦~









好啦終於行到要預約先入到既Nasrid Palaces!其實我覺得同城堡區既花園差不多,就係多左彩色瓷磚同木製天花咁啦,偷聽D Tour guide話個天花係想扮星空喎!





















去完Alhambra的感想就係,好想去埋西班牙南部既其他城市同Morocco呀!可惜Granada冇國際機場,最近既係Malaga,所以我既短短既4日OFF就咁完左啦!

作者:YING
中東空姐,最愛DAY OFF 歐洲獨遊!
中東空姐獨遊記|Granada 阿拉伯風的西班牙城市 中東空姐獨遊記|Granada 阿拉伯風的西班牙城市 Reviewed by Unknown on 清晨6:07 Rating: 5

沒有留言:

Booking.com
技術提供:Blogger.